- today
- label Porady

Ostatnia, 39 edycja, odbyła się w Bolonii we Włoszech w dniach od 26 do 30 września. Zaprezentowały się na niej marki z
całego świata, aż 134 krajów, a odwiedziło je ponad 92 000 odwiedzających którzy szukali materiałów do wyposażenia wnętrz. To duży wzrost względem poprzedniego roku, bo aż o 50%! Jednym zdaniem można powiedzieć, że targi były ogromnym sukcesem.
Versace świetnie zaprezentowało się nie tylko z płytkami naściennymi oraz podłogowymi,
ale i innymi częściami wyposażenia łazienek, takimi jak prysznice i krany. Odważne wzory
na ścianach, piękne płytki ze spiekami kwarcowymi i luksusowy design to zdecydowanie
to, co mogłoby opisać wystawę Versace na tegorocznych targach.
Ava ceramica wypuściła w tym roku w kolaboracji z Lamborgini interesującą kolekcję kamieniopodobnych slabów Magma. Odważne wzory i płytki skóropodobne, to główne motywy, które przyciągają wzrok w tej kolekcji. Marka Lafabbrica przyciągnęła również do stoiska dziesiątkami wzorów inspirowanych kamieniem, zarówno w kolorze, jak i tradycyjnych stonowanych odcieniach.
Marazzi, włoski producent płytek, nie pojawił się w tym roku na targach. Zamiast tego przedstawił się w swoim showroomie nieopodal Bolonii. Marka pochwaliła się ciekawymi wzorami, ogromną wystawą i różnorodnością produktów. Zaprezentowali nie tylko płytki łazienkowe, ale i wykorzystane w salonie, zwykłym pokoju dziennym, kuchni czy jadalni. Piękna kolekcja Lume, również nie szybko opuści umysły odwiedzających z głębokimi
barwami i pozorną prostotą projektu. Płytki te zostały pokazane nie tylko w wykorzystaniu na ścianach czy podłodze, ale i na blacie kuchennym.